Servis je zabezpečený po celom území Českej a Slovenskej republiky a garantuje spoľahlivú a bezstarostnú prevádzku po celú dobu životnosti ohrievačov vody.


    • Záručné podmienky

    • Záručné podmienky platné od 1.1.2014
    • Pre výmenu výrobku alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy platia príslušné ustanovenia Občianského zákonníka.
    • Ak sa na výrobku vyskytne v záručnej lehote vada, ktorá nebola spôsobená užívateľom, alebo neodvratnou udalosťou ( napr. živelnou pohromou ), bude výrobok opravený bezplatne.
    • Pre výmenu výrobku alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy platia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

    • Záručná lehota na výrobok sa poskytuje odo dňa montáže konečnému zákazníkovi v dĺžke:

    • 5 rokov na vnútornú nádobu a veka príruby a akumulačné nádrže typu NAD, NADO a UKV
    • 4 roky na vnútornú nádobu ohrievača vody typu BTO a TO (okrem typu TO 20)
    • 3 roky na vnútornú nádobu vrátane tepelnej izolácie u ohrievača typu TO 20
    • 2 roky na ohrievače vody PTO
    • 5 rokov na solárne panely. Na osttatné prvky solárnych kompletov 2 roky
    • 2 roky na elektroinštaláciu, vykurovacie teleso a ostatné príslušenstvo.
    • záručná lehota na náhradné diely je 24 mesiacov

    • 1. Podmienky pre uplatnenie záruky:

    • - záručný list musí byť správne vyplnený ( potvrdený dátum predaja a montáže ) alebo doklad o kúpe
    • - montáž výrobku musí byť vykonaná oprávnenou osobou ( potvrdené v záručnom liste )
    • - kupujúci je povinný pred uvedením výrobku do prevádzky oboznámiť sa s prevádzkovo-montážnymi predpismi,
        príslušnými k danému výrobku

    • 2. Zánik záruky:

    • - ak zákazník nesplnil podmienky bodu 1
    • - ak nebola vykonaná oprava v záručnej dobe servisnou firmou k tomu oprávnenou
    • - ak je zjavné, že závada bola spôsobená nesprávnou montážou alebo nesprávnym používaním výrobku
    • - ak výrobok nebol používaný podľa prevádzkovo-montážnych predpisov a požiadaviek, určených výrobcom
    • - ak boli na výrobku vykonané neodborné úpravy alebo zásahy do jeho konštrukcie, popr. ak dôjde k neautorizovanému
        zásahu do výrobku (porušenie tesnosti nádoby, zásah do elektroinštalácie)
    • - ak je poškodený výrobný štítok s výrobným číslom, alebo tento chýba.

    • 3. Servis:

    • Záručné a pozáručné opravy zabezpečuje predávajúci DZ Dražice –strojírna, spol. s r.o., alebo pomocou zmluvných partnerov.

    • 4. Postup pri reklamácii:

    • - koncový zákazník písomne oznámi na adresu zmluvnej opravovne alebo priamo predajcu druh závady, výrobné číslo,
        typové číslo, dátum predaja výrobku ( zo záručného listu) a popis ako sa závada prejavila
    • - vyčká na príchod servisného mechanika, ktorý závadu odstráni, alebo vykoná ďalšie opatrenia, dôležité pre vybavenie
        reklamácie
    • - nikdy nedemontuje výrobok zo systému ( dôležité pre posúdenie závady )
    • - v prípade neoprávnenej reklamácie budú priúčtované k cene opravy zákazníkovi

    Zoznam servisných firiem je priložený ku každému ohrievaču vody spoločne s návodom na montáž a údržbu.